Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Przykładowy wzór takiego dokumentu możesz pobrać tutaj – kliknij, by pobrać.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Centrum Terapii i Rozwoju “Bliżej Dziecka”
ul. Sienna 11/2
51-349 Wrocław
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu, z którym możesz zapoznać się odwiedzając zakładkę “Regulamin”.